Akutop

Blev akut operas i lördags. Satt på jobbet och hade ont i magen. Ringde på jouren som kom och kände på mig. Sen drog vi iväg till akuten. 4 timmar senare låg jag med magen uppskuren på operationsbordet... Ångest. Man hittade ingenting. 

Orkar inte prata om det just nu men det fick mig att smälla hårt som fan i dendär  väggen och min bägare rann över.. Antidepressiva och lugnande för att se om det hjälper. 

Men är glad att jag gått ner 3 kg iaf. Tråkigt att jag knappt får i mig något dock... 


Kommentarer
Postat av: Noorii

Men gud vad hemskt! Sa de något alls om vad smärtorna kunde bero på?

Svar: Nej de hittade ingen orsak..
Carolin Vestman

2016-04-24 @ 08:35:03
URL: http://noorii.blogg.se/
Postat av: Noorii

Usch vad tråkigt :( Eller ja, bra att det inte var nån fara, men trist ändå att ha ont utan att veta vad man kan göra åt det. Det tär verkligen. Hur går allt för dig annars efter gbp-open och allt?

Svar: Jo men visst är det så... Ja annars går det bra måste jag säga! Gått ner 38 kg så det känns skönt har ca 20 kvar att gå ner :)
Carolin Vestman

2016-04-24 @ 17:05:44
URL: http://noorii.blogg.se/
Postat av: Noorii

Vad härligt :D Snart i mål då :)

Svar: Ja eller haha kommer ta lång tid tror jag. Hur går det för dig?)
Carolin Vestman

2016-04-29 @ 10:38:26
URL: http://noorii.blogg.se/
Postat av: Noorii

Det brukar väl gå lite segare efter ett tag, för mig var det så. Jag har gått ner 50 kg totalt och jag tror att jag börjar stabilisera mig på 71 kg. Till min längd är det ju normalvikt, och det känns väldigt skönt. På kirurgen, på halvårskollen, sa de att jag förmodligen inte skulle gå ner så mycket mer, men jag har gått ner 11 kg sen dess ;)
Fick problem med gallan i julas och blev opererad efter typ fem dagar med smärta och illamående, opererades på kvällen dagen innan julafton så julafton tillbringades ny-opad på sjukhuset. De passade på att stärka slitsarna när de ändå var inne i magen och grejade. Sen kom depressionen, tyvärr och det har varit massa krångel fram och tillbaka med psykiatrin istället. Men jag ångrar ingenting. Är så glad över att jag väger normalt och orkar mycket mer än innan. Orkade inte ens gå i trappor innan op, men nu är det inga problem alls. Det enda som är tråkigt är väl all lös hud. Men det kan jag leva med ;)

2016-05-01 @ 07:14:02
URL: http://noorii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: