Väntan

Sitter i soffan. Har varit sjuk sedan i lördags natt.. Hög feber och trött.. Nu tittar jag på något program om plastikoperationer som gått fel. Är själv jätteintresserad av plastikkirurgi. Är opererad själv sedan 5 år tillbaka. Gjorde då en bröstförstoring. Idag skulle jag vilja göra om samma operation men även välja större implantat. Det får bli i ett senare skede dock. Först måste jag få min GBP och gå ner i vikt. Innan dess vet jag ju inte hur mina bröst ser ut på en normal vikt. Även om jag var smal när jag gjorde dem kan de nog ha förändrats en del på 5 år.. 




Kommentarer
Postat av: Noorii

Vart gjorde du bröstförstoringen? Är sjukt sugen på att fixa brösten när jag blivit viktstabil och liksom sett hur kroppen reagerat på viktnedgången. :)

Svar: Jag gjorde det i Malmö på Akademikliniken :) sjukt bra :) ska göra om dem jag också när jag gått ner till min målvikt! Längtar som fan !
Carolin Vestman

2015-06-20 @ 14:06:40
URL: http://noorii.blogg.se
Postat av: Noorii

Akademikliniken finns väl på fler ställen va? Inte så insatt ;) Men jag vet att om jag ska göra något sånt så kommer det bli på en seriös klinik. Antar att jag kanske kommer behöva en bukplastik med, men den hoppas jag att vanliga sjukvården kan göra ;)
Får man vara nyfiken och fråga vad du väger nu?

Svar: Jo det finns i Malmö Stockholm och Göteborg. Jasså okey vad vägde du innan op och nu ? Jag väger 114 kg nu vill ner till 50. Är bara 164 cm.
Carolin Vestman

2015-06-20 @ 20:08:06
URL: http://noorii.blogg.se
Postat av: Noorii

Jag vägde 121 kg innan flytstarten och är 173 lång, vilket var 6/4. Dagen innan op, på invägningen vid inläggningen vägde jag 111 kg. Jag opererades 6/5. Idag väger jag 98,3, så det går neråt, sakta men säkert. Tycker jag hamnar på dessa viktplatåer hela tiden.
Det borde ju inte vara något problem för dig att bli godkänd för op, tycker jag. När får du veta? Ska hålla tummarna för dig då :)

Svar: Jag är godkänd men har inte fått opdatum än. Så väntar bara på det inför flytstart. Oj men inte dåligt ! Jag hoppas på lagom takt så huden hänger med ! :)
Carolin Vestman

2015-06-21 @ 14:11:40
URL: http://noorii.blogg.se
Postat av: Noorii

Ah, men vad skönt att du är godkänd! Hur länge ska du flyta? Kanske frågat redan, men ska du använda modifast under flytet? Kan säga att de har några riktigt goda smaker faktiskt. Typ chokladdrycken, chokladpuddingen och banandrycken. :)

Svar: Jag ska flyta 4 veckor innan op. Ska ner 6 kg så det borde jag klara :p har dock inte bestämt än men blir nog modifast så tack för tipset ! :)
Carolin Vestman

2015-06-22 @ 06:44:41
URL: http://noorii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: